Soft skills для початківців

Soft skills — це особисті якості, поведінка та вміння міжособистісного спілкування, які допомагають взаємодіяти з колегами. Соціологічні опитування показали, що 73% американських, 63% англійських, 85% японських керівників вважають, що добре налагоджені Soft skills є основою для ефективної і гармонійної роботи, та можуть значно підвищити продуктивність і успішність команди.                                                                     

 Soft skills для початківців — це здатність ефективно та гармонійно комунікувати. Проте для цього варто враховувати кілька важливих аспектів:    

 Висловлюйте свої думки та побажання чітко і зрозуміло, без жодної неоднозначності. Це допоможе уникнути непорозумінь і помилок.

Зосереджуватись   на тому, що говорить співрозмовник, і проявляти  інтерес до його слів. Це допомагає краще розуміти потреби та думки інших.

Важливо визнавати й поважати думки та внесок інших, навіть якщо ви не завжди з ними згодні або якщо є розбіжності в поглядах чи конфлікти. Тон вашого спілкування має бути ввічливим і професійним.

Регулярно обговорюйте результати своєї роботи, робіть це конструктивно, акцентуючи увагу на можливостях покращення, а не на негативі. Надання конструктивного зворотного зв’язку допомагає покращити роботу й знайти порозуміння.

Розуміння емоцій і точок зору інших людей допомагає створити позитивну атмосферу та покращити співпрацю. Намагайтеся досягати компромісів і знаходити рішення, які задовольняють обидві сторони.

 Якщо виникають суперечки, вирішуйте їх конструктивно та без особистих нападів. Важливо шукати рішення, які задовольняють усіх учасників, не допускаючи ескалації конфліктів.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

 Для ефективного спілкування з колегами оберіть правильні канали комунікації: електронна пошта — для формальних запитів, миттєві повідомлення — для швидких обговорень, зустрічі — для детальних дискусій. Це допоможе підтримувати високий рівень координації та взаєморозуміння.                                                                                                          

 Розпочавши роботу в новому колективі, будьте відкриті для змін, доступні для спілкування та підтримки, особливо у критичні моменти проекту чи роботи – це допоможе зробити правильні кроки на першому етапі побудови кар’єри.Правильно побудовані комунікації допоможуть зрозуміти корпоративні норми та культурні особливості робочого середовища.

Швидко опанувати навички Soft skills вам допоможуть на ІТ-курсах працевлаштування – H4W.

Підпишіться на нашу розсилку та отримайте поради й рекомендації від ведучих експертів галузі! Залиште свій email нижче та приєднайтеся до нашої спільноти майбутніх IT-професіоналів.