Вартість ліда у контекстній рекламі

Вартість конверсії у контекстній рекламі – важливий аспект, що впливає на рентабельність рекламної кампанії. Від того, скільки цільових лідів отримає бізнес, залежить його успіх.

Скільки коштує один лід?

CPL (з англ. cost-per-lead) або лід – це потенційний клієнт, який залишив свої контактні дані, і якого згодом можна відстежити для показу реклами.

Вартість ліда розраховується як бюджет, витрачений на рекламу, поділений на кількість лідів. Наприклад, ви виділили на рекламу 50 000 грн і отримали 50 лідів. 50 000 / 50 = 1 000 грн. Це і буде вартість одного ліда.

Якщо ціна за лід перевищує допустимі норми, які маркетолог компанії закладає у бюджет, це сигнал до того, що потрібно аналізувати рекламну кампанію та змінювати налаштування.

10 правил запуску контекстної реклами

Щоб реклама приносила якісні та недорогі ліди, важливо ретельно підготуватись до запуску.

  1. Чітко визначте цільову аудиторію.
    Якщо ви не розумієте, хто ваша цільова аудиторія, ви ризикуєте витрачати гроші на рекламу, яка не досягає потрібних людей. Важливо чітко визначити портрет клієнта, його потреби. Визначтеся з основними соціо-демографічними показниками: хто частіше купує – чоловіки чи жінки? Якого віку? Який рівень доходу?
  2. Сформуйте сильное  УТП.
    Якщо ваша пропозиція не є привабливою або не відповідає очікуванням цільової аудиторії, навіть якісна реклама не спрацює. Переконайтеся, що ваша пропозиція дійсно цінна для клієнтів.
    Подумайте, чим ви відрізняєтесь від конкурентів? Проаналізуйте пропозиції своїх конкурентів та потреби ваших покупців – їхні страхи та побоювання: що найчастіше вони запитують, і що їх хвилює? Відобразіть це у зрозумілому та простому формулюванні.

 3. Створити ефективне оголошення.

Непривабливі або заплутані оголошення можуть не привернути увагу. Важливо використовувати яскраві зображення, чіткі заголовки та переконливі заклики до дії. Не бійтеся експериментувати, оскільки різні оголошення можуть по-різному впливати на різні цільові аудиторії.

Вибирайте відповідні ключові слова, які відповідають продуктам чи послугам вашого бренду та інтересам якісних лідів. Проведіть дослідження ключових слів: введіть цільові запити в пошукові системи і зверніть увагу на результати, які з’являються на перших позиціях, а також на питання, що часто задаються. На основі отриманої інформації створюйте контент, форми та пропозиції, що відображають переваги потенційних покупців і відповідають вашим продуктом та послугам.                        

 4. Проведіть A/B тестування                                                                                                                                                                                                          

 Запуск кампанії без тестування різних елементів (заголовків, зображень, цільових сторінок) може призвести до втрати можливостей для оптимізації.

Для коректного проведення A/B тестування спочатку потрібно вибрати гіпотезу. Бажано, щоб вона містила лише один параметр. Якщо ви тестуватимете і різні заголовки, і різні зображення, ви не зрозумієте, що саме вплинуло на результативність. Потім дуже важливо розділити аудиторію на рівні сегменти.

 Потрібно уникати ситуацій, коли аудиторії між сегментами суттєво різняться, наприклад, в одному лише жінки, а в іншому – чоловіки. Після запуску тестування варто правильно виміряти результати, щоб зрозуміти, чи є різниця між варіантами A та B статистично значущою.

 Найголовніше – пам’ятати, що кампанії, які підлягають тестуванню, повинні бути в однакових умовах. Якщо була кампанія з бюджетом 50 000 грн, то для тестування гіпотези обидва сегменти необхідно помістити в такі умови: зробити дві копії кампанії з бюджетом по 50 000 грн у кожному. Не варто робити дві кампанії по 25 000 грн.

5. Проведіть аналіз запитів.

 Рекомендую систематично перевіряти ключові запити, стежити за відсотком відмови у метриках аналітики. Якщо відсоток відмови перевищує 50%, слід видаляти такі запити.

6. Слідкуйте за аналітикою.

 Не відстеження та відсутність аналізу результатів кампанії ускладнюють розуміння того, що працює, а що ні. Важливо регулярно перевіряти налаштовані метрики та коригувати стратегію. Якщо кампанії запущені на ручному керуванні ставками або з оплатою за кліки, можливо, слід переглянути стратегії та замінити їх на «Оплату за конверсії».

7. Оптимізуйте цільові сторінки.

 Якщо цільова сторінка не відповідає очікуванням користувачів або не оптимізована для конверсій, це може призвести до високого показника відмов. Можливо, слід замінити цільову сторінку.

 Сторінка повинна бути зручною та зрозумілою для користувача, а також максимально точно відповідати очікуванням клієнтів, які прописані в заголовку та тексті оголошення. Наприклад, якщо в заголовку вашого оголошення вказано «Безкоштовна доставка», а перейшовши на сайт, користувач бачить інформацію про те, що доставка платна і для отримання безкоштовної доставки він повинен виконати ряд умов, на які не розраховував, користувач може залишити сторінку і не здійснити цільову дію. 

 Перевіряйте клікабельність кнопок, таких як «Купити», «Зателефонувати», «Залишити заявку», переконайтесь, що вони зручні та зрозумілі користувачеві. Якщо кнопка «Залишити заявку» передбачає виконання будь-яких довгих і складних дій, клієнт може також піти з вашої сторінки.

 Створюйте таргетований контент, який дозволяє заздалегідь передбачити потенційні запити та проблеми. Розробляючи цільові сторінки та розділи з найчастішими питаннями (FAQ), які відповідають на найпоширеніші питання ще до того, як відділ продажу зв’яжеться з клієнтами.                  

Використовуйте інструменти для онлайн-опитувань, щоб дізнатися, що саме необхідно вашій цільовій аудиторії.                                   

8. Перегляньте бюджет.

Іноді недостатній бюджет не дозволяє досягти потрібного охоплення і частоти показу оголошень, що знижує можливість отримання якісних лідів. Для навчання рекламних кампаній потрібно близько 10-14 днів. Якщо протягом цього терміну кампанії не навчаються та не приносять достатньо лідів, варто розглянути можливість збільшення бюджету. 

9. Спростіть процесс  конверсії.

 Якщо користувачу складно виконати цільову дію (наприклад, заповнити форму або зробити покупку), це може відлякати потенційних клієнтів.                                                                                                             

 Користувач повинен легко та швидко знаходити кнопки для відправлення форм, а також не мати труднощів із їх заповненням. Якщо клік на кнопку «купити» перекидає клієнта на різні сторінки, де він повинен ввести всі свої дані, починаючи від номера телефону і закінчуючи номером квартири, є 99% ймовірності, що він не завершить заповнення форми та покине сайт. Слідкуйте за тим, щоб клік на кнопку «наш номер телефону» був активним, і клієнт міг легко зателефонувати вам за необхідності.

10. Враховувати  сезонність та тренди.                                                                                                                                                   Запуск кампаній у невідповідний час може зменшити ефективність реклами і збільшити вартість лідів. Наприклад, не варто очікувати величезного попиту на штучні ялинки, які ви продаєте, запускаючи кампанії влітку.

 Використовуючи ці правила та ретельно плануючи свої рекламні кампанії, ви можете підвищити їхню ефективність і знизити вартість залучення лідів. Ретельна підготовка заощаджує рекламний бюджет та дає якісні результати.

Не втрачайте можливість підвищити ефективність вашого бізнесу. Будьте на крок попереду з H4W. Запишіться на практикум з лідогенерації.