Від спеціалізації  до інтеграції в IT – ринок.

Спеціалізація дозволяє отримати глибокі знання та навички в IT-сфері, тому такі кандидати легко інтегруються у робочий процес та можуть відразу приступити до виконання завдань. Вони завжди цікаві для керівників передових сучасних IT-компаній.  Навчання, орієнтоване на сучасні вимоги IT-ринку, дозволяє опанувати новітні технології, методи та підходи, тому така освіта відповідатиме потребам роботодавців. Практичний досвід, отриманий під […]

Від спеціалізації  до інтеграції в IT – ринок. Read More »

 Вартість ліда у контекстній рекламі

Вартість конверсії у контекстній рекламі – важливий аспект, що впливає на рентабельність рекламної кампанії. Від того, скільки цільових лідів отримає бізнес, залежить його успіх. Скільки коштує один лід? CPL (з англ. cost-per-lead) або лід – це потенційний клієнт, який залишив свої контактні дані, і якого згодом можна відстежити для показу реклами. Вартість ліда розраховується як

 Вартість ліда у контекстній рекламі Read More »

6 причин вигорання айтішників: як керівнику допомогти своїм співробітникам

Співробітник, який «згорів на роботі», малоефективний для бізнесу. Щоб в цьому переконатися, досить переглянути деякі симптоми професійного вигорання: Тривожність, раздражительность, агресивність;                                                                     

6 причин вигорання айтішників: як керівнику допомогти своїм співробітникам Read More »

Досвід  мільярдерів Білла Гейтса, Марка Цукерберга, Ілона Маска, Стіва Джобса – не бажані  результати

Щоб швидше досягати бажаних результатів, потрібно вчитися. Але у кого? Логічно слідувати порадам тих, хто досяг видатних результатів – Білл Гейтс, Марк Цукерберг, Ілон Маск, Стів Джобс . Вони стали найкращими, а отже, у подкастах, книгах, виступах на ТБ та роликах на YouTube розповідають про свій шлях, діляться досвідом і висновками. Проблема в тому, що

Досвід  мільярдерів Білла Гейтса, Марка Цукерберга, Ілона Маска, Стіва Джобса – не бажані  результати Read More »

 Хакатони  –  інновації у вирішенні проблем  

 Хакатон — це інтенсивний захід, під час якого учасники працюють над розробкою інноваційних рішень, проблем для конкретних тем або завдань. Їхня популярність пов’язана з низкою переваг для бізнесу та розвитку інновацій.                                                                                Хакатони сприяють створенню нових продуктів або функцій. Це інноваційний підхід, який стимулює нестандартне мислення у вирішенні проблем та створенні нових креативних ідей, що можуть

 Хакатони  –  інновації у вирішенні проблем   Read More »

 Soft skills для початківців

Soft skills — це особисті якості, поведінка та вміння міжособистісного спілкування, які допомагають взаємодіяти з колегами. Соціологічні опитування показали, що 73% американських, 63% англійських, 85% японських керівників вважають, що добре налагоджені Soft skills є основою для ефективної і гармонійної роботи, та можуть значно підвищити продуктивність і успішність команди.                                                                       Soft skills для початківців — це здатність

 Soft skills для початківців Read More »

Лідогенерація – маркетингова стратегія бізнесу

Лідогенерація (від англ. “lead generation”) — це важливий елемент маркетингової стратегії, особливо для бізнесів, що працюють у B2B (бізнес для бізнесу) секторі. Вона є процесом залучення та збору контактних даних потенційних клієнтів (лідів) з метою подальшого їх перетворення на реальних покупців або клієнтів. Лід — це клієнт, який виявив зацікавленість у продукті чи послузі компанії

Лідогенерація – маркетингова стратегія бізнесу Read More »

Написання ефективних промптів для сервісів штучного інтелекту. 

Як правильно сформулювати запит для AI, щоб отримати бажаний результат. Останнім часом з’явилося багато нових професій. Точніше, одна – заклинач  ШІ (Штучного Інтелекту), просто називають її по-різному. Ось кілька прикладів з довгого списку синонімів, всі взяті з реальних вакансій на LinkedIn: Промт-інженер                          

Написання ефективних промптів для сервісів штучного інтелекту.  Read More »

Тренд Work-life blend –  злиття роботи та особистого життя

Тренд Work-life blend пропонує новий підхід до взаємодії роботи та особистого життя, що відрізняється від традиційної концепції балансу. Він передбачає гнучкість, коли працівники можуть виконувати робочі та особисті завдання у будь-який час і в будь-якому місці, відповідно до своїх потреб та обставин. У 2015 році почала формуватися тенденція до віддаленої роботи. Прогресивні керівники розпізнали у

Тренд Work-life blend –  злиття роботи та особистого життя Read More »

Як швидко вивести нового співробітника на окупність

    (Рекомендації для роботодавців) Коли новий співробітник почне приносити гроші бізнесу? Це питання ставить собі кожен керівник. Відповідь залежить від того, наскільки у Вашій компанії ефективно збудований онбординг. Універсальної формули розрахунку, як швидко новий співробітник вийде на окупність – немає з тієї причини, що не можна перерахувати в гроші. Якщо Ви наймаєте менеджера з

Як швидко вивести нового співробітника на окупність Read More »